Gry VR
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(6)
Autor
Machanienko Wasilij (1981- )
(5)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga Szamana
(5)
Sitkiewicz Gabriela
(5)
Darda-Gramatyka Joanna
(3)
Szymeczko Kazimierz (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(5)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1920)
Miłość
(1668)
Przyjaźń
(1470)
Tajemnica
(1267)
Rodzina
(1185)
Gry VR
(-)
Polska
(1107)
Nastolatki
(815)
Relacje międzyludzkie
(768)
Śledztwo i dochodzenie
(752)
Zwierzęta
(667)
Zabójstwo
(655)
Magia
(652)
Literatura polska
(633)
Uczucia
(594)
Rodzeństwo
(582)
II wojna światowa (1939-1945)
(532)
Wojna 1939-1945 r.
(502)
Dzieci
(500)
Sekrety rodzinne
(470)
Dziewczęta
(451)
Małżeństwo
(441)
Powieść rosyjska
(404)
Poezja polska
(400)
Policjanci
(387)
Trudne sytuacje życiowe
(380)
Wojsko
(373)
Powieść niemiecka
(371)
Powieść francuska
(352)
Relacja romantyczna
(350)
Podróże
(348)
Dramat polski
(339)
Zakochanie
(329)
Życie codzienne
(329)
Psy
(315)
Publicystyka polska
(315)
Arystokracja
(314)
Uczniowie
(307)
Boże Narodzenie
(305)
Osoby zaginione
(296)
Żydzi
(296)
Historia
(288)
Ludzie a zwierzęta
(288)
Wakacje
(286)
Wybory życiowe
(285)
Walka dobra ze złem
(279)
Język polski
(276)
Pamiętniki polskie
(266)
Matki i córki
(261)
Uprowadzenie
(261)
Dojrzewanie
(260)
Literatura
(258)
Powieść polska
(250)
Sztuka
(249)
Filozofia
(242)
Marzenia
(238)
Spisek
(228)
Warszawa
(223)
Zemsta
(221)
Przestępczość zorganizowana
(219)
Władcy
(219)
Chłopcy
(215)
Poszukiwania zaginionych
(209)
Samotność
(209)
Dziennikarze
(206)
Dziecko
(203)
Szkoły
(202)
Opowiadanie polskie
(201)
Koty
(198)
Dziadkowie i wnuki
(197)
Kultura
(193)
Ojcowie i córki
(193)
Ludzie bogaci
(183)
Lekarze
(182)
Pisarze
(173)
Przedmioty magiczne
(171)
Seryjni zabójcy
(170)
Zdrada
(169)
Kucharstwo
(168)
Mężczyzna
(167)
Szlachta
(167)
Detektywi amatorzy
(164)
Polacy za granicą
(164)
Obyczaje i zwyczaje
(163)
Pisarze polscy
(159)
Czarownice i czarownicy
(150)
Śmierć
(150)
Młodzież
(148)
Prywatni detektywi
(147)
Spadek
(145)
Duchowieństwo katolickie
(144)
Opieka nad zwierzętami
(143)
Duchy
(141)
Pomaganie
(139)
Zabawa
(138)
Stworzenia fantastyczne
(135)
Zdrada małżeńska
(135)
Podróżnictwo
(134)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(133)
Satyra polska
(133)
Czarodzieje
(132)
Gatunek
Powieść
(6)
Fantastyka
(5)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Wyjątkowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. Czy uda mu się przetrwać? Czy poradzi sobie z panującymi w wirtualnych więzieniach złem i przemocą? O tym przeczytacie w bestsellerowej powieści LitRPG Wasilija Machanienki. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 5)
Piąta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 3)
Wirtualny świat Barliony to miejsce relaksu i rozrywki. Właśnie tam toczy się drugie życie amatorów fantastycznych przygód i emocjonujących doznań ‑ wszystkiego, czego nigdy nie doświadczyliby w realu. A ponieważ w Barlionie można łatwo zarobić najprawdziwsze pieniądze, nic dziwnego, że w kapsułach podtrzymujących funkcje życiowe i zapewniających pełną immersję w świecie gry spędza czas znaczna część ludzkiej populacji. Jednak nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach – ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman – jedna z niższych klas graczy – przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Czego chcieć więcej? Machan mógłby się teraz nie wychylać i cieszyć względną wolnością do końca odsiadki. Jednak Szamana nic nie powstrzyma… Szybko zostaje przywódcą klanu i zabiera pięćdziesięciu najlepszych graczy kontynentu, by odkryć tajemnice Mrocznego Lasu. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 4)
Barliona - wirtualny świat tak namacalny, że pewnie można by wziąć go za rzeczywisty, gdyby nie to, że jest od realu o wiele ciekawszy! I nie dość, że zapewnia przygody, którym towarzyszą niepowtarzalne emocje, to jeszcze daje się w nim nieźle zarobić. Barliona to nie tylko relaks i rozrywka na najwyższym poziomie; to również całkiem znośna kasa. Warunek jest prosty: wylevelowana postać przyzwoitej klasy, należąca do prężnego klanu. A, jeszcze jedno: wszystko to cię nie dotyczy, jeżeli jesteś więźniem. Tak, ktoś wpadł na pomysł, że zamykanie ludzi w kapsułach graczy to idealny sposób na odciążenie więzień. A każdy odsiadujący wyrok w Barlionie zamiast czerpać przyjemność z gry i jeszcze na tym zarabiać, musi wykonywać niewolniczą pracę i walczyć o przetrwanie. Tak jak skazany na osiem lat pozbawienia wolności Dmitrij Machan, w Barlionie – Szaman. „Zamek widmo” to już czwarta odsłona jego niesamowitych przygód. Czymże jest klan bez własnego zamku? No właśnie! To dlatego głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Wydanie 3 - Łódź : Literatura, copyright 2019. - 126, [1] strona ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Popołudniami czwórka przyjaciół zanurza się w świat wiedźm, dzielnych wojowników i ogrów. Uwielbiają gry RPG, dzięki nim świat nie jest taki szary. Kiedy wychowawca każe im wciągnąć do paczki fana gier komputerowych, nie będą zachwyceni. Zadanie powiązane z realnym światem okazuje się trudniejsze niż "zabić smoka i uwolnić księżniczkę". Świat gier wyobraźni, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki, okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy to raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie? Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem, walce o miejsce w grupie, pierwszej miłości, dramatycznych decyzjach i wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej