Gracze komputerowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Oddział dla Dzieci
(1)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Pol Erick
(1)
Praski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1922)
Miłość
(1670)
Przyjaźń
(1472)
Tajemnica
(1268)
Rodzina
(1188)
Gracze komputerowi
(-)
Polska
(1107)
Nastolatki
(815)
Relacje międzyludzkie
(769)
Śledztwo i dochodzenie
(754)
Zwierzęta
(667)
Zabójstwo
(655)
Magia
(652)
Literatura polska
(633)
Uczucia
(594)
Rodzeństwo
(582)
II wojna światowa (1939-1945)
(532)
Wojna 1939-1945 r.
(502)
Dzieci
(500)
Sekrety rodzinne
(471)
Dziewczęta
(451)
Małżeństwo
(443)
Powieść rosyjska
(404)
Poezja polska
(400)
Policjanci
(388)
Trudne sytuacje życiowe
(381)
Wojsko
(373)
Powieść niemiecka
(371)
Powieść francuska
(352)
Relacja romantyczna
(350)
Podróże
(348)
Dramat polski
(339)
Życie codzienne
(330)
Zakochanie
(329)
Arystokracja
(315)
Psy
(315)
Publicystyka polska
(315)
Uczniowie
(307)
Boże Narodzenie
(306)
Osoby zaginione
(297)
Żydzi
(296)
Historia
(288)
Ludzie a zwierzęta
(288)
Wakacje
(286)
Wybory życiowe
(285)
Walka dobra ze złem
(279)
Język polski
(276)
Pamiętniki polskie
(266)
Matki i córki
(262)
Uprowadzenie
(261)
Dojrzewanie
(260)
Literatura
(258)
Powieść polska
(250)
Sztuka
(249)
Filozofia
(242)
Marzenia
(238)
Spisek
(228)
Warszawa
(223)
Zemsta
(222)
Przestępczość zorganizowana
(221)
Władcy
(219)
Chłopcy
(215)
Poszukiwania zaginionych
(210)
Samotność
(209)
Dziennikarze
(206)
Dziecko
(203)
Szkoły
(202)
Opowiadanie polskie
(201)
Koty
(198)
Dziadkowie i wnuki
(197)
Kultura
(193)
Ojcowie i córki
(193)
Ludzie bogaci
(183)
Lekarze
(182)
Pisarze
(174)
Przedmioty magiczne
(171)
Seryjni zabójcy
(170)
Zdrada
(169)
Kucharstwo
(168)
Mężczyzna
(167)
Szlachta
(167)
Detektywi amatorzy
(164)
Polacy za granicą
(164)
Obyczaje i zwyczaje
(163)
Pisarze polscy
(159)
Czarownice i czarownicy
(150)
Śmierć
(150)
Młodzież
(148)
Prywatni detektywi
(147)
Duchowieństwo katolickie
(145)
Spadek
(145)
Opieka nad zwierzętami
(143)
Duchy
(141)
Pomaganie
(139)
Zabawa
(138)
Zdrada małżeńska
(136)
Stworzenia fantastyczne
(135)
Podróżnictwo
(134)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(133)
Satyra polska
(133)
Czarodzieje
(132)
Temat: miejsce
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Gatunek
Powieść
(2)
Fantastyka
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy ludzki umysł jest w stanie bezbłędnie odróżnić rzeczywistość od fikcji? Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach… [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej