Marcela Mikołaj (1985- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Oddział dla Dzieci
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(527)
Marcela Mikołaj (1985- )
(-)
Krzyżanowski Julian
(416)
Konopnicka Maria
(337)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(254)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(235)
Leśmian Bolesław
(233)
Słowacki Juliusz
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(218)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(194)
Sienkiewicz Henryk
(186)
Fabianowska Małgorzata
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Steel Danielle (1947- )
(153)
Orzeszkowa Eliza
(152)
Roberts Nora (1950- )
(140)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Włodarczyk Barbara
(116)
Christie Agatha (1890-1976)
(114)
Prus Bolesław
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Prus Bolesław (1847-1912)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Zarawska Patrycja (1970- )
(99)
Szulc Andrzej
(98)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(95)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(93)
Popławska Anna
(92)
Zarawska Patrycja
(92)
Wilczek Piotr
(90)
Iwaszkiewicz Jarosław
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Dąbrowska Maria
(84)
Conrad Joseph (1857-1924)
(82)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(81)
Głowińska Anita
(80)
Żeleński Tadeusz
(80)
Masterton Graham (1946- )
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Drewnowski Jacek
(77)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Mazan Maciejka
(75)
Courths-Mahler Jadwiga
(74)
Cussler Clive (1931-2020)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Polkowski Andrzej
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Shakespeare William
(72)
Clark Brenda
(71)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(71)
Wyspiański Stanisław
(71)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(70)
Grisham John (1955- )
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(68)
Spirydowicz Ewa
(68)
Mróz Remigiusz (1987- )
(67)
Lange Antoni
(65)
Pigoń Stanisław
(65)
Szal Marek
(65)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(64)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(64)
Siewior-Kuś Alina
(64)
Stanecka Zofia (1972- )
(63)
Drewnowski Jacek (1974- )
(61)
Supeł Barbara
(61)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(61)
Batorska Beata
(60)
Jaczewska Edyta
(60)
Kolberg Oskar
(60)
Ludwiczak Bolesław
(60)
Sandemo Margit
(60)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(59)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(3)
Postawy rodzicielskie
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Kształcenie
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Młodzież
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczenie się
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zdolności
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W jakim wieku posłać dziecko do przedszkola i na co zwrócić uwagę przy jego wyborze? Czy warto inwestować w zajęcia dodatkowe? O co pytać wychowawców w przedszkolu? Jak znaleźć dla dziecka równowagę między nauką a zabawą? To tylko niektóre z pytań, które zadają sobie rodzice każdego z maluchów. A może najważniejsze jest to, aby najpierw uświadomić sobie, że życie to nie wyścig. Że tak naprawdę nie ma w nim żadnego startu, ani tym bardziej żadnej mety. Dopiero zbudowanie bliskiej relacji ze swoim dzieckiem pozwala skutecznie wspierać je w procesie uczenia się, zgodnie z jego naturalnymi potrzebami. Rewolucyjna książka psycholog dziecięcej Anity Janeczek-Romanowskiej i eksperta od metod nauczania Mikołaja Marceli to najlepsza inwestycja w rozwój twojego dziecka. Oprócz szeregu praktycznych przedszkolnych porad i podsumowania najnowszych badań naukowych, nie pozwala nam zapomnieć kluczowej prawdy: najważniejsze, z czym może wystartować w życiu dziecko to szczęśliwe dzieciństwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku / Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Kraków : Muza, 2020. - 272 strony, 21 cm.
Na okładce i stronie przedtytułowej: wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens.
Jak sprawić, by szkoła stała się miejscem przygotowującym dzieci do życia we współczesnym świecie? Jaki model edukacji wybrać? Co zrobić, żeby nauka nie nudziła? Czy warto interesować się alternatywnymi modelami edukacji? Jak uniknąć u dziecka lęku przed porażką? To tylko kilka z dziesiątek pytań, na które wyczerpująco, ale też w fascynujący sposób odpowiada Mikołaj Marcela. Nie skupia się na teorii, lecz praktyce, modelach, badaniach i własnym doświadczeniu. „Z książki dowiecie się, dlaczego polska szkoła mogłaby spokojnie funkcjonować bez ocen, bez podstawy programowej i bez sprawdzianów. Przede wszystkim jednak spróbujcie sami odpowiedzieć na pytania, które tu zadaję, zapominając o tym, jak przez 12 lat o szkole nauczył was myśleć system edukacji. Dzięki temu możecie ocalić wasze dzieci, a ich edukacja może nareszcie nabrać sensu!” Mikołaj Marcela [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens. Po co waszym dzieciom edukacja i jakiej edukacji wymaga od nas wszystkich przyszłość? Jak uczy się mózg dziecka? Od czego zależy motywacja wewnętrzna? Jak tworzyć dzieciom warunki do uczenia się? Jak rozwijać potencjał waszych dzieci? Jak przejść od kultury nauczania do kultury uczenia się w szkole i w domu? Jak uczyć dzieci szczęścia? Co ma wspólnego miłość bezwarunkowa z edukacją? I w końcu dlaczego i jak rodzice mogą zmieniać edukację swoich dzieci? Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem nie tylko odpowiada na te i wiele innych pytań. Prezentuje także praktyczne i proste do wprowadzenia w domach oraz szkołach rozwiązania, dzięki którym wasze dzieci same będą się chciały uczyć i rozwijać. Pozwolą one wam i waszym dzieciom inaczej spojrzeć na edukację i dostrzec w niej to, co naprawdę istotne - a na co obecnie niemal zupełnie nie zwraca się uwagi w systemowym procesie edukacji. Mikołaj Marcela daje wskazówki, jak pomóc uczniom stać się szczęśliwymi i przekonanymi o własnej wartości ludźmi, którzy z nadzieją patrzą w przyszłość. Po lekturze tej książki nie będzie wam już nigdy straszne ani zdalne nauczanie, ani powrót waszych dzieci do publicznej szkoły, ani myśl o zmierzeniu się z edukacją domową. Przede wszystkim jednak przestaniecie toczyć z dziećmi nieustanne spory o naukę i nie będziecie już musieli z nimi wariować. [okładka]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej