Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(51754)
Proza
(31910)
E-booki
(6950)
Poezja
(6426)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1475)
Gry i zabawki
(38)
Audiobooki
(1380)
Publikacje popularnonaukowe
(899)
Publikacje dydaktyczne
(611)
Komiksy i książki obrazkowe
(605)
Poradniki i przewodniki
(391)
Dramat (rodzaj)
(291)
Publikacje naukowe
(145)
Publikacje informacyjne
(113)
Publikacje fachowe
(44)
Publikacje religijne
(34)
Albumy i książki artystyczne
(21)
Nuty
(4)
Mapy
(3)
Publikacje promocyjne
(3)
Druki ulotne
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(6)
Placówka
Filia w Ogonowicach
(1)
Czytelnia Multimedialna
(37)
Autor
Agnieszka Kupczyk
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Głowińska Anita
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kolk Ewelina. Co słychać?
(1)
Kolk-Bańkowska Ewelina
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Krause Joachim (1968- )
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Lalet Michel
(1)
Lévi Laurent
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Matusik Krzysztof (gry planszowe)
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Patryk Blok
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piotr Kania
(1)
Polouchine Igor
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Reiner Knizia
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sabine Kondirolli
(1)
Skowron Martyna
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Timo Jokitalo
(1)
Timonen Vesa
(1)
Tomasz Kołodziejczak
(1)
Wagenfeld Bernd
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Zeidan Maia
(1)
Zellmer Siegfried O
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(37)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
wiele języków
(1)
rumuński
(1)
nieznany (scc)
(1)
nieznany (scr)
(1)
słoweński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
Młodzież
(27)
Dorośli
(23)
9-13 lat
(16)
6-8 lat
(15)
14-17 lat
(12)
0-5 lat
(4)
18+
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Budownictwo
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Handel
(1)
Jeziora
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kurnik
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Nauka
(1)
Onomatopeja
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przyroda
(1)
Rzeki
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Starożytność
(1)
Twierdze i fortyfikacje
(1)
Zabawa
(1)
Zwierzęta
(1)
Śmiech
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(34)
Gry i zabawy umysłowe
(12)
Gry w karty
(2)
Broszura
(1)
Gra karciana
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(24)
Edukacja i pedagogika
(1)
38 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 plastikowych twierdz) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm.
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 2-4, kategoria wiekowa: 10+.
Przed wami cztery rozszerzenia do podstawowej edycji „Splendoru”. Każde z nich jest niezależnym dodatkiem, które wprowadzają całą gamę modyfikacji! Przekonaj się na własnej skórze, który wariant okaże się być Twoim ulubionym! Pierwsze rozszerzenie „Miasta” wprowadza płytki miast na miejsce płytek arystokratów, a także zwiększa stopień rywalizacji między graczami. Drugie rozszerzenie „Placówki Handlowe” to plansza gracza, na której odblokowujemy specjalne moce wraz z rozwojem naszych włości. Trzeci dodatek „Orient” to całkowicie nowy zestaw kart rozwoju, które wprowadzają do gry zupełnie nowe strategie. Czwarte rozszerzenie „Twierdze” wprowadza do gry znaczniki, które służą zarówno do spowalniania działań przeciwników, jak i przyspieszania własnych poczynań. „Splendor. Miasta” to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry „Splendor" źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 gra (7 plansz cudów, 148 kart (I-49, II-49, III-50), 78 monet (1-54, 3-24), 48 żetonów (-1-24, 24 żetony zwycięstwa) 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart, instrukcja) ; 29x29x8 cm
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 3-7, kategoria wiekowa: 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-8, kategoria wiekowa: 6+.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (17 kart agentów (8 czerwonych + 8 niebieskich + 1 podwójnego agenta), 8 kart (7 kart niewinnych obserwatorów + 1 karta zabójcy), 40 kart kluczy, 200 kart kryptonimami, klepsydra, podstawka, instrukcja ) ; 16x23x6 cm.
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-8, wiek graczy: 10+.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maia Zeidan. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami, instrukcja) : 27x27x6 cm.
Czas gry: 15 min., Liczba graczy: 2-4, kategoria wiekowa: 5-9 lat
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (instrukcja, książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów (3 elementy), 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy) ; 24x24x6 cm.
Czas gry: 20 minut, liczba graczy: 2-6, kategoria wiekowa: 5+.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-5, kategoria wiekowa 4+.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spaghetti / Michał Gołębiowski ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Warszawa : Granna, 2017. - 1 gra (27 nitek (10 naturalnych, 8 pomidorowych, 6, szpinakowych, 3 sepiowe) 4 klopsy, 2 talerze, 12 przepisów, instrukcja ; w pudełku 26x26x8 cm
Wiek graczy: 6+. - Liczba graczy: 2-4. - Czas gry: 30 min.
Spaghetti to nowatorska gra zręcznościowa, która oddaje klimat smakowitej włoskiej uczty. Zaplątane makarony, uciekające klopsy i nieubłagany czas komponują się w pełną emocji i humoru zabawę, która sprawdzi się na imprezach i przy rodzinnym stole. Dynamiczna rozgrywka, proste zasady i trzy warianty gry gwarantują, że nawet najbardziej głodni wrażeń gracze znajdą tu coś dla siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka : gra karciana / autor gry Hartwig Jakubik. - [Warszawa] : Egmont Polska ; 2020. - 1 gra (30 kart kategorii, 32 karty liter, 38 kart punktów) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja
Liczba graczy 3-8, kategoria wiekowa: 8+.
Karciana wersja słownej gry imprezowej typu Państwa i Miasta! Znajdź słowa pasujące do podanej kategorii oraz zawierające 2 określone litery. Na przykład zwierzęta z literami „Z” i „E” w nazwie. Popuść wodze fantazji – im dziwniejsze słowa, tym lepiej. Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki, Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk, 4 składane podajniki, żetony -11 podstawowych, 1 celu, 12 premii, 2 zaślepki, znacznik rundy, Tryb jednoosobowy (4 znaczniki kolorów, żeton wariantu jednoosobowego), 28 żetonów dróg i żeton pierwszego gracza, 20 żetonów szlaków, 5 kopert, 184 karty (4 początkowe, 45-N, 45-S, 45-W, 45-E), Indeks kart, Instrukcja.
czas gry: 60-90 min., liczba graczy: 1-4, kategoria wiekowa: 10+.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Tik, tak i inne dźwięki w domu / [ilustracje: Ewelina Kolk]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - [24] strony : ilustracje ; 19x19 cm.
(Co słychać? / Ewelina Kolk)
„Co słychać” to seria książeczek dla najmłodszych o dźwiękach otoczenia, idealna do czytania i oglądania. Wspomaga rozwój mowy dziecka i rozbudza w nim ciekawość świata, uczy i bawi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Ogonowicach
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet i Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (instrukcja, 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) ; 30x35x6 cm.
Czas gry: 20 minut, liczba graczy: 2, kategoria wiekowa: 7+.
GRA PLANSZOWA. Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone robale / zasady gry: Krzysztof Matusik ; ilustracje: Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku Julia Pogorzelska, [2023]. - 1 gra (96 tafelków z fragmentami robali, notes z tabelą wyników, instrukcja) : karton, papier, tektura, kolor ; w pudełku 5x15x24 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Rok wydania na podstawie strony internetowej księgarni Świat Książki.
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 110 kart (96 kart wagonów w 8 kolorach + 14 kart lokomotyw), 48 kart (40 kart biletów typowych + 6 kart biletów na długie trasy + 1 karta podsumowania + 1 karta Europejski Express premia), 5 znaczników punktacji, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Czas gry: 30-60 minut, liczba graczy: 2-5, kategoria wiekowa: 8+.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits Travel : dobrze się układa / autor gry Reiner Knizia ; projekt graficzny Piotr Kania ; wydawca Tomasz Kołodziejczak ; redakcja Patry Blok; koordynacja produkcji Agnieszka Kupczyk. - Warszawa : Egmont, 2020. - 1 gra (52 klocki po 13 w każdym kolorze, 4 dwustronne plansze po 1 w każdym kolorze, 4 karty startowe, 4 rampy, 13 podstawowych kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x12x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 minut.
Fits Travel to podróżna wersja bestsellerowej gry Fits. Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą – wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo : Gra karciana / Grzegorz Rejchtman, ilustracje Nicolas Neubauer, Bernd Wagenfeld. - [Warszawa] : Egmont Polska, [2019]. - 1 gra (108 dwustronnych kart) ; 13 x 10 x 4 cm.
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 108 kart, instrukcja
Karciana wersja przebojowej gry! Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty. Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę woła „Ubongo!” i zdobywa punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pełny kurnik : gra planszowa / pomysł gry Agnieszka Rimm ; ilustracje Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku, 2018. - Pudełko zawiera: 56 tafelków z jajkami, 48 tafelków z kurczakami, 36 tafelków z kurami, 4 tafelki z kogutami, 4 karty graczy z grzędami dla kur, 2 kostki do gry) : karton, kolor ; w pudełku 24x15 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15x10,5 cm)
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 6-99 lat
"Pełny kurnik" to gra rodzinna. Zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pstro! : czasem warto mieć pstro w głowie! / Dominik Robakowski. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (instrukcja, 48 kolorowych żetonów, 4 żetony Multi, 55 dwustronnych kart z układami kolorowych pól, 4 dwustronne plansze graczy, 1 kostka szczęścia, 1 kostka koloru, 1 klepsydra) ; wymiary pudełka 26x26x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki: 20 minut.
W tej dynamicznej grze pamięciowej Waszym zadaniem będzie zapamiętanie kolorów i wyszukanie pasujących żetonów. Uważajcie, trzeba to zrobić szybciej niż przeciwnicy i nie można się pomylić! Gra rodzinna PSTRO! idealnie sprawdzi się w trakcie spotkań z rodziną i przyjaciółmi, a może grać w nią równoczesnie od 2 do 4 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (instrukcja, plansza, 8 drewnianych króliczków, 8 tarcz do głosowania, 84 karty) ; 28x28x6 cm.
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 3-8, kategoria wiekowa: 8+.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka /autorzy: Timo Jokitalo ; Vesa Timonen; projekt: Sabine Kondirolli, HUCH. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 16 jajek w 4 kolorach, 20 dwustronnych kart zadań, instrukcja) ; 25 x 13 cm.
Liczba graczy: 1, kategoria wiekowa: 6+
Jeśli lubicie ciekawe i ładnie wyglądające łamigłówki, koniecznie sprawdźcie Jajko Kolumba! Ta świetnie prezentująca się i niewielka gra logiczna z pewnością spodoba się dzieciakom (i dorosłym również!) lubiącym umysłowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej