Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. pracy zbiorowej Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Inst. Marketingu, 2006. - 437 s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej